Cosa rende l'utili di a cucina in silicone?

L'utensili di cucina è l'utensili di cucina in silicone sò caratteristiche chì offrenu alcuni vantaghji nantu à e so contraparti in metallu, plastica, gomma o legnu. A maiò parte di i prudutti di silicone venenu in culori brillanti. A parte di quessa, cunsideremu e so altre caratteristiche è vedemu se l'utensili di cucina di silicone valenu a pena d'utilizà.

L'utensili di cucina di silicone anu resistenza à u calore altu. Hè pò sustene u calore assai altu (alcuni fabricanti pretendenu resistenza à u calore finu à 600 gradi Fahrenheit). Se vi usa turners di silicone o whisks in a cucina, ùn avete micca da preoccuperà chì si fonderà quandu accidentalmente lasciò in u pote per un certu tempu. M'arricordu d'utilizà turners chì ùn sò micca attaccati è si fonde quandu l'addu in oliu assai caldu. Ci sò mancu pattini di silicone chì sò perfetti per aduprà in piglià u piattu da un fornu assai caldu.

L'utensile di cucina in silicone hè resistente à e macchie. Questu hè per via di a caratteristica non porosa di silicone. Cusì chì ùn conserva micca l'odori o i culori quandu u utilizate per stuzzicà l'alimentu prufonda cum'è i prudutti alimentari basati in tomate. Avete avutu chì hè difficiule di caccià i tacchi di salsa di spaghetti nantu à a vostra spatula di gomma? Questu dà ancu i prudutti di silicone per una pulizia o lavaggio più faciule. In cunfrontu à a cucchiaia di lignu, chì hè porosa è chì pò purtà un crescita microbica, l'utensili di silicone ùn sustenenu micca una crescita cusì rende sicura per u cuntattu cù l'alimentariu.

L'utensili culinarii in silicone sò fatti di gomma. Queste li fa assai amichevuli quandu si tratta di superfici non-stick. Ùn si pò micca scratch o dannà e vasetti da cucina antiaderente cum'è a cucchiaia di legnu o di metalli. Questa flessibilità u fa un uttellu utile in quantu a spatula di gomma in scraping clean these cake past off from the mixing bowl.
L'utensili di cucina di silicone sò micca corrosivi è resistenti. U silicuu di qualità alimentaria hè assai sicuru d'utilizà in ogni tipu d'alimentariu. Ùn reagisce cun alimentu o bevande nè pruduce fumi periculosi. A diferenza di certi metalli chì pò curreghje quandu sò esposti à certi acidi in l'alimentariu. Ùn reagisce micca negativamente à l'esposizione à l'estremità di a temperatura. Questu significa chì probabilmente durarà più di l'altri utensili di cucina.


U tempu di publicazione: 27-Jul-2020