Sò i piatti di cubi di ghiaccio in silicuu sicuri?

L'estate hè quì, è questu significa chì passerete un bellu tempu per pruvà à stà frescu.

Unu di i modi più veloci per rinfrescà hè da l'internu: Ùn ci hè nunda cum'è una bevanda ghiacciata per rialzà a vostra temperatura è vi aiutavvi à sentu rinfrescatu in un ghjornu caldu.

U megliu modu per ottene quella bevanda fredda hè cun ghiaccio, naturalmente. Cubatu, rasatu o trituratu, u ghjacciu hè statu longu un'arma micca cusì segreta per battere u calore. Se ùn avete micca acquistatu un novu bande di cubi di ghiaccio ultimamente, puderete esse sorpresa da tutte l'opzioni dispunibili. L'acqua di congelazione hè un compitu abbastanza simplice, ma ci sò tutte e manere sferenti per uttene u travagliu, da i vassetti tradiziunali di ghiaccio in plastica à i tecnichi di ghjuvellu in silicone di novu fangled è in acciaio inox.

Sò i tavuli di plastica di ghiaccio plastichi sò sicuri?
A risposta corta: Depende di quandu avete cumpratu. Sì i vostri tavuli di plastica sò più di qualchì annu, ci sò boni chance chì anu bisfenol A (BPA) in elli. Sì sò più novi è fatti cù plastica senza BPA, duvete esse bonu per andà.

Sicondu l'Amministrazione Alimentaria è di Drug (FDA), BPA hè attualmente trovu in parechji pacchetti alimentari, cumpresi i contenitori di plastica è i linings di qualchi latte. Questa sustanza si filtra in l'alimentariu è poi cunsumata induve si stalla in u corpu. Mentre chì a maiò parte di a ghjente hà almenu qualchì traccia di BPA in i so corpi, a FDA dice chì hè sicura à i livelli attuali è per quessa ùn ci hè nunda di preoccupari - per l'adulti.

Articuli plastichi muderni anu un numeru in u fondu chì vi dice di quale tippu di plastica hè. Ancu se di solitu pensemu à questi in quantu à u puntu si pò esse riciclatu o micca, quellu numeru pò ancu dìtevi nantu à a quantità di BPA chì pò esse truvata in un articulu determinatu. Evite i muffa di ghiaccio è i cuntainer d'alimentazione cù u numeru 3 o 7 sempre chì hè pussibule, postu chì sò i più probabili di cuntene BPA in quantità abbastanza elevate. Di sicuru, se i vostri vàglie sò tantu vechji ùn anu micca un simbulu di riciclà, quasi sicuru anu BPA in elli.


U tempu di publicazione: 27-Jul-2020