Cumu Prevene L'addicchi à u Chocolate à una Muffa di Candy

A cicculata hà naturalmente abbastanza grassu in u so maquillu. Perchè questu hè u casu, ùn hè micca necessariu grassi muffuli di cioccolatu quandu facenu dolci, cum'è fate cun patate quandu cuglite i pasticci o i biscotti. I mutivi principali chì u cioccolatu s'appicca à e forme di caramella sò l'umidità, forme chì ùn sò micca puliti sanu, o muffes chì sò troppu caldi. I caramelle à a cicculata deve esse cumplettamente duru in modu pulitu fora di i so stampi.

Cose chì vi tuccherà
Stampi cù caramelle
Asciugamani
Sapone piattu
Frigorifero

Passu 1
Lave i vostri muvimenti di caramella bè almenu un ghjornu in avanzu di quandu avete pensatu à aduprà elli. Uscalli cun asciugamani. Permettenu chì sianu in aria secca durante a notte per assicurà chì ùn ci hè micca umidità o qualsiasi sostanze straniere (cume resti di produzzione di caramelle passate) nantu à e so superfici.

Passu 2
Pour u vostru cioccolatu fuso in i muvimenti di solitu. Assicuratevi di versà a cioccolata solu in i mozzi, micca nantu à e parte di plastica in trà i muffi.

Passu 3
Frigorighja i vostri matri di cioccolatu finu à chì a cicculata s'hè ritenuta completamente. Patevi delicatamente u cioccolatu pressendu in i moldi da l'altra parte. Manighjà u cioccolatu u minimu pussibule per evità di fusione cù u calore di e vostre mani.


U tempu di publicazione: 27-Jul-2020